Lukijat

pingviini


tiistai 3. heinäkuuta 2012

Kesäloma puuhia

Moij!
Panfussa ei juurikaan tapahdu mitään (paitsi että se amaluran rakkaustarina...)
Joten päätin tehdä kesäloma postauksen. (eli kerron mitä olen tehnyt/teen.)
Noh mistäs nyt alottais...
No vaikkapa siitä että kävin/käyn uimassa joessa jonka taisin jostus kertoakkin... :D
Menen EHKÄ perheen kanssa Tuuriin. (jos joku ei tiiä mikä se on niin se on valtavan suuri kauppakeskus)
Ja sieltä Powerparkkiin.
Särkänniemessä olen käynyt/käyn vielä.
Ja samaan tuttuun tapaan käyn taas Helsingissä. Siellä mä oon 1-4 pv.
Linnanmäellä tietenkin käyn + korkeasaaressa sieltä matkaan sitten Ruotsiin.
Siis joo reissaan aika paljon. :D

-83aiik/kiia38

ps.
Ylis tulee aivan pian...

1 kommentti:

  1. Sulla on varmasti kivaa sit. Itse menen ratsastamaan vihdoinkin!♥ Kun pitää osata ravi todella hyvin syksyllä, ja 170 cm pituisella hevosella ilman taluttajaa. Oon nimittäin pian liian vanha ratsastamaan(täytän marraskuussa 13). Sit meen pian Särkäniemeen niinkuin Lintsille ja Korkeasaareen. Muuta ei taida olla, kun Ranskan matka tulee vasta ensi vuona vaikka piti tänä vuona mennä sinne, mutta sit pitäisi ostaa klarinetti(voit katsoa vaikka hinnat), vaikka soitan jo huilua, nyt tulee siinä viides vuosi, ja pianoa, seitsemän vuosi alkaa pian. Ja siskolle on saatava uusi sello yms. luistelua jonkun verran vielä harrastan, ehkä seuraavana vuona jatkan taas kisauraa...

    VastaaPoista