Lukijat

pingviini


keskiviikko 20. kesäkuuta 2012

Evron tehtävä jatkuu ja huomennahan se juhannus on!!

Moikka moi!
Hihi huomenna on juhannus!
Mitähän te teette juhannuksena?
Voit kertoa siita kommentissa.
Mä ainakin menen tohon meijän vastapäätä olevaan rantaan uimaan ja viettämään juhannusta.
Muistan viime juhannuksesta että valvoin siihen yhteen kahteen yöllä.
Ja aamulla kun  heräsin kellohan oli siinä kymmenen maissa. :D

Hihi mutta jätetään ne jutut siihen ja siirrytään Panfuiluun. ;)

Evron tehtävä siis jatkuu.
Muutamia kuvia tehtävästä.

Keskiviikosta...




































Hihi












Torstaista....








































Juu..
Taidan laittaa muutaman kuvan mun varapandasta. (ainiin se ontehty englannin kielellä)





















Olen yksin! :(














Mun panda. tollasia kuvia tulee otettua kun on tylsää..



Nooh.. mä taidankin sitten lopetella tähän joten

Moikkelis!

-kiia38


2 kommenttia: