Lukijat

pingviini


keskiviikko 6. kesäkuuta 2012

Evron juttuja ja vähän muuta.

Moikkelis!
Mun bloggaaminen ei oikein suju. (tarkoitan sitä että en bloggaa kauhei usein. Mutta miksi? )
Mutta asiaan:

Evron on muuttanut puun linnan edessä aivan valtavaksi puuksi joka on kietoitunut linnan ympärille.








Evron muuttaa puuta...






.kamaria jumissa.



ja jos yritti mennä sisään kävi noin.
................................................................................................................................................................

JA TÄMÄ EI LIITY PANFUUN:
ylis on vain väli aikainen
..................................................................................................................................................................


Sori vähän sekanen....
Kaikki noi jutut liittyy siihen samaan tehtävään.

Mä oon lähellä loppausta.
Sori kun se tuli tossa nii tyhmästi. xD

Mutta saatan lopata vasta talvella! 
Ja kesällä en kirjoittele usein kun vietän kaikki päivät ulkona.
Koska mun mielestä kesäloma ei ole vain Panfuilua ja bloggaamista varten.

Mua ei siis saata näkyä lainkaan Panfussa.
Mutta jos hyvä tuuri on niin saattaa nähdä koska käyn aina vilkaisemassa mitä siellä tapahtuu.
Siksi käyn katsomassa mitä siellä tapahtuu koska viime kesänä en käynyt lainkaan ja multa tietysti jäi kaikki hauska paitsi. :X

Taidankin sitten lopetella tähän.
Moikkelis!

-kiia38

ps.Hyvää kesälomaa!










                                                     

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti